Lymfedeema (Lymfaödeema) lapsille

Lymfedeema; Lymfaödeema; Käsivarsi Lymfedeema; Osuusajat Lymfedeema; Jalkojen turvotus; Käsivarsi turvotus; Akuutti vs. vähitellen puhkeavat Lymfedeema; Miten diagnosoida Lymfedeema; Lymfedeema että levitteet; Lymfedeema lapsille; Vaiheisiin Lymfedeema; fibroosi; Komplikaatiot; Lymphedema Finland (Finnish)

Moderator: Senior Moderators

Postby patoco » Sat Jul 26, 2008 11:01 am

Johdanto

Sivua on tavallaan melko helppo minua kirjoittamaan siitä päivästä alkaen, kun olen syntynyt vuonna 1952, minulla oli selvää, jalka Lymfedeema (Lymfaödeema). En ole koskaan tunnettu päivässä ilman sitä ja koska asianmukainen kohtelu ei ollut tiedossa minun lapsuuteni, olen elänyt tarpeeksi pitkä kokemus pahempia komplikaatioita käsittelemättömän tai väärin kohdella Lymfedeema (Lymfaödeema).

Olin myös crazy kid ja olen varma, että minun toimintoja, jotka pitkällä aikavälillä eivät auta Lymfedeema (Lymfaödeema) paljon. Jos se oli vaarallinen, olen osallistunut teemme sen. olen osallistunut
climbing puita (laski ulos muutama), swinging viinin, hyppää pois rakennusten, hakkerointi kautta Florida suolla laskeutui minun machete ja .22 kivääri. I broke my oikea käsivarsi paini ja minun vasemmalla yksi osallistuvien jalkapallo. Olin esittänyt rakkaan täti jotka ravistelee heidän päänsä nyt ja sanoo "Minä otetaan esiin seuraavat neljä poikaa. Kolme I synnytti, että se ei koskaan tullut kotiin jotain korjattavaa ja yksi emme odottaa elävänsä jotka tulivat kotiin katkenneita luita, naulat läpi jalat, palat, naarmuilta ja kaikki muutkin kuviteltavissa. "

Se oli vaikeaa, vaikka, koska minulla ei ole lapsen kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema). Kumpaakaan minun lapsia, on se, eikä minun prescious vähän 10 kuukautta vanha lapsi. Mutta, olen vanhempi ja minulla on isä's hätää ja huolta hyvinvoinnille minun lapsia. Jo nyt, 27, poikani edelleen aiheuttaa minulle harmaita hiuksia sitten voit kuvitella.

I sponsorin noin 14 imunestejärjestelmän tukea ryhmien kolme maata, ja olen erittäin hyvin suosikki on meidän Lasten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema) ryhmään. Se on ihanaa ja mielenkiintoista jakamisen prosessin välillä vanhemmista lasten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema) ja joku jotka's oli se ikuisesti. Se on ihana ja tuetaan yhteisön kanssa uskomattoman info ja viisautta, että vanhemmat. Lopuksi, minulla on kaksi eri sivuille, joissa jaan matkan kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema). Ne ovat My Life with Lymfedeema (Lymfaödeema) ja My Life with Lymfedeema (Lymfaödeema) ja lymfooma

Haluat ehkä myös tutustu sivusta tunteet ja minäkuva kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema)-vinkkejä minäkuva ja tunnetiloja taistelu, joka usein tulee Lymfedeema (Lymfaödeema)

Keskustelu

On olemassa useita vanhempia meidän luettelo, joilla on lapsia, jotka ovat Lymfedeema (Lymfaödeema). Jos voi olla pelottava kokemus, kun tämä osoittaa, ja siellä näyttää olevan vähän tai ei lainkaan vastauksia ja olet kauhuissaan siitä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Kuten joku jotka käytetään olla lapsen kanssa LE, kaikki, mitä voin sanoa on, rentoutua äiti ja isä. On olemassa tiettyjä ohjeita, jotka koskevat lapsia, joilla on Lymfedeema (Lymfaödeema) kuin mitä sovelletaan aikuisten samoin. Mutta, ole hyvä ja anna lasten olla lapsia. Olen muuttumassa 51 hyvin pian, ja olen elänyt kuuluvien ulos puita, hyppää pois katot, kynnet, jalat, 2 eriteltyinä aseita ja jopa tippuu pois.

Merkit ja oireet lymfedeema lasten / lasten lymfedeema (Lymfaödeema)

Siellä ovat melkein mitään artikkeleita saatavilla vanhemmille jotka epäilevät heidän lapsensa voi olla Lymfedeema (Lymfaödeema). Minun lapsuuden, aion yhdistää joitakin viestiketjut, jotka voisivat auttaa. Jos muut lukijat ovat täydentäviä huomautuksia tai oireita he huomanneet, että heidän lapsensa, viestisi olisi aarre.

On selvää, milloin on selittämätön turvotus, lapsi sinun täytyy sulkea pois kaikki mahdollisuudet tähän sisältyy syövät, kongestiivinen sydämen vajaatoiminta tai poikkeamia, verisuonikirurgian epämuodostumia mainitakseni vain muutamia.

1. Ensimmäinen kysymys on, on siellä tai ole historiaa tai kirjaa selittämätön turvotus, vanhempiesi tai heidän vanhempiensa sukupolvi. Oliko tästä yksi täti jotka yhtäkkiä alkoi turvotusta synnytyksen jälkeen, oli olemassa setänsä, että kokenut vahingon ja yhtäkkiä oli raajan turpoaminen? Muista tuolloin ei ollut todellinen käsite Lymfedeema (Lymfaödeema) kuin erillisten kunnossa ja varmasti vielä vähemmän silloin, kun se tuli tällaiset ehdot ovat geneettisesti perustuu.

2. Jos lapsi on lapsessa, on turvotusta äkillinen tai se on ollut asteittainen prosessi. Usein pikkulasten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema) on kausia "bloating" tai aikoja, jolloin niiden raajat (erityisesti jalat) turvota yllättäen. Kun mies imeväisille, sinulla voi olla aikoina selittämätön kivespussin turvotus. Muista, että nämä helposti turvotusta useammin kuin ei voi olla ohimeneviä. The osa ehkä paisuneet jonain päivänä, normaalin seuraavaksi.

3. Jos ei ole mitään turvotusta, joka osassa, miten se reagoi joka Itikka, flea tai muiden hyönteisten pure. Minun vasen jalkani, joka oli ensimmäinen mennä "pysyvä" a mosquito, muurahainen tai flea pure olisi tullut merkittävä kiehuvaksi.

4. Kun on tällainen tapaus on hyönteisten purra, tai aikana, tulehdus on teille lapsen kokea paisuneet ja tuskallisen kertakorvauksen, groin? Tämä voisi olla merkki, jossa imunestejärjestelmän tukos voi olla.

5. Jos on turvotusta ja lapsi menee uinti, ei se palaa normaaliin kokoon? Uima kaikkein mimics on luonnollisesti liikkuvuuden prosessin laitoksen toteuttamissa lymph, että erittäin earl vaiheissa Lymfedeema (Lymfaödeema), veden paine aiheuttaa sen osa on normaalia kokoa.

6. Lymfedeema (Lymfaödeema) praecox meige oireyhtymä esittelee itsensä murrosikä. On oletettavaa, että lukuisat hormonit gushing kautta teini kehosta aiheuttaa Lymfedeema (Lymfaödeema) mennä osoitteesta piilevien aktiiviseksi. Onko teini-ikäinen tai Tween kokenut mitään "out-of-the-blue" turvotusta? Oliko olemassa jokin infektio tai vahinkoa, että aiheutti osa, turvota, että ei ole paluuta normaaliin.

Muista, En ole lääkäri, ja nämä ovat vain henkilökohtaisia huomautuksia omasta kokemuksestani. Toivon, että tämä auttaa, ja kuten sanoin, jos kaikki vanhemmalla on lisäyksiä tai erilaisia oireita, haluaisin suuresti arvostaa mielipidettäsi. Ehkä me voimme yhdessä rakentaa tietokanta oireita, niin nämä ihanat lapset voivat saada hoitoa nopeammin.

Todellisuuden ja määrittää hoito

1. Aiheeseen liittyvät sairaudet ja lapsesi terveyttä. On olemassa useita perinnöllisiä oireyhtymiä liittyvät primary Lymfedeema (Lymfaödeema) ja kohtelu näiden edellytysten tulee täydentää kohtelun Lymfedeema (Lymfaödeema).

2. Jotta missä määrin Lymfedeema (Lymfaödeema). Huomioita kuulua, jos se on yhden tai molemmat jalat, toinen tai molemmat aseita tai jos sukuelinten turvotus on mukana.

3. Esiintymislava on Lymfedeema (Lymfaödeema). Tavallisesti lapset, mikä johtuu ikään läsnä Stage 1 ja sellaisena se on paljon helpompi käsitellä menestyksekkäästi.

4. Lapsi kykyä sietää tiettyjä menettelyjä, terapiat ja / tai lääkehoito.

5. Lapsi yleistä prognosis. Jälleen huomiota tähän sisältyy kaikki siihen liittyvät ehdot.

6. Vanhemmat asetuksia 7. Age of lapsesi

Khtelun Children's Lymfedeema (Lymfaödeema)

Kuten aikuisten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema), suositeltavin tapa tänään käsitellä raajojen (käsivarsien ja / tai jalka) on kautta decongestive terapiaa. Jälkeen terapiaa, lapsesi tulee asentamisen kanssa sopiva kompressio vaatteita ja te hoidon giver on opettanut compression käärimistä ja miten hoitaa vaatteita.

I Suosittelemme (vedota), joiden vanhemmat eivät anna lääkäri suorittaa debulking tai reconstructive osa kirurgia oman lapsen. Se on melkein koskaan tarvitaan paitsi vakavimpaan ja muuten untreatable tilanteissa. For sukuelinten Lymfedeema (Lymfaödeema), mies tai nainen standardin kohtelu on edelleen leikkaus. Kuitenkin uusi hieronta tekniikat ovat ja ovat olleet kehityksen (tukea vaatteet), että minusta on tehokkaampi ja vähemmän riskialtista kuin kirurgiset tekniikat.

Koska huoli ja riskien sukuelinten Lymfedeema (Lymfaödeema), minäkin viittaavat vahvasti siihen, että vanhemmat eivät salli käyttöä compression pumpun laitteiden lapsestaan. Ne on osoitettu aiheuttavan sukuelinten Lymfedeema (Lymfaödeema) ja myös vahingoittaa voimassa olevaa johdettua lymphatics.

Toinen huolenaihe on se, että sinä ja lapsesi tarvitsee oppia properskin hoitoa. Tämä auttaa estämään kuivumista, halkeilua ja avoimilla alueilla, jotka voivat johtaa tartuntaan.

Vielä viimeinen huomautus, mitä teet, älä anna mitään lääkärin puhua teille yksi niistä Lymfedeema (Lymfaödeema) debulking leikkauksia. Minulla oli kolme ja on ollut yhteydessä varsin monet muut. Jokaisella meistä on pahoillaan, koska on kamala komplikaatioita ne ovat aiheuttaneet.

Komplikaatioita Lasten Lymfedeema (Lymfaödeema)

Koska iän, komplikaatioita mukana lasten ja lasten Lymfedeema (Lymfaödeema) eivät ole niin vakavia kuin pitkään hoitamaton aikuisen Lymfedeema (Lymfaödeema). Ne eivät sisältävät kuitenkin

1. Risk for selluliitti, liittyvien infektioiden Sinun tulee muistaa, että Lymfedeema (Lymfaödeema) osa on immunocomprised osa ja että itse aiheuttaa lapsesi olisi enemmän alttiita muiden infektioiden liittyvät Lymfedeema (Lymfaödeema). Näihin kuuluvat impetigo, erysipelas, lymphangitis, imusolmuketulehdus

2. Valutustaso) haavat, ihon

3. Spreading Lymfedeema (Lymfaödeema). Usein jalat voivat olla mukana alun perin ja myöhemmin käsien, käsivarsien tai sukuelinten tulee mukana.

4. Komplikaatiot mukana bandaging kuten rakkuloita, hierotaan kipeä spotit, ihottuma ja muut ihon ehdoilla.

5. Myös voidaan keuhkopussin effusions tai keuhkojen edeema, vaikka tämä ei ole tyypillinen lapsille

Selluliitti

Akuutti selluliitti on yksi niistä komplikaatioita Lymfedeema (Lymfaödeema). Potilas ei saa olla tietoinen lähde, etiology. Joskus se voi olla leikattu, mosquito bite, avoin haava tai muita infektion kehossa.

Ensimmäinen merkki on lisääntynyt tai eri laatua of Pain, joihin Lymfedeema (Lymfaödeema) osa. Potilaiden kuvataan usein tätä "flunssan kaltaisia oireita tai ache", johon Lymfedeema (Lymfaödeema) käsivarsi tai jalka. Tämä on yleensä seurasi äkillinen puhkeaminen eryteema (punoitus, punainen streaks tai blotches) osallistuvien osa. The lämmönnousua (Lymfedeema (Lymfaödeema) osa tulee lämmin, kuuma) tulee seurata ja potilas voi kokea, vilunväristykset ja jopa korkea kuume.

Selluliitti aiheuttaa edelleen vahinkoa siitä lymphatics ja tuo mukanaan monia mahdollisia komplikaatioita niin haluat tehdä kaiken voit estää sen syntyminen.

Pitkäaikaiset Ennuste: Lasten Lymfedeema (Lymfaödeema)

Se ei ole mahdollista varmuudella takaamaan, mitä Lymfedeema (Lymfaödeema) tahtoa tai ei tee kuten henkilön ikääntyessä. Suuri osa pitkän aikavälin näkymät lepää, vakavuus ehto, komplikaatioita, jotka syntyvät ja muut vastaavat lääketieteelliset edellytykset.

Kuitenkin ottaa lapsesi diagnosoidaan varhain ja tutustuttaessa ja korostamalla asianmukaisen kohtelun tekniikoita voit pitää edellytys valvonta-ja lapsesi voi odotan pitkä, aktiivinen ja nautittavaa elämää - huolimatta Lymfedeema (Lymfaödeema).

Vaiheet Lymfedeema (Lymfaödeema)

Vaihe 1 (lievä) - Upon ymmärtäneet, että aamuna osa tai alueella on lähes normaali koko. Kudoksen on edelleen "pistesyöpymistä vaiheessa," yleisesti kutsutaan pistesyöpymistä edema (kun painetaan jonka sormella alueen luetelmakohdat ja pitelee indentation).

Stage 2 (kohtalainen) - kudos on "ei-pistesyöpymistä" (kun painetaan jonka sormella kudoksen hyppäykset takaisin jättämättä indentation). Kudoksen on sienimäinen johdonmukaisuutta.

Vaihe 3 (vaikea) - Kudoksen tässä vaiheessa on vaikea (fibrotic), ja se on vain hieman reagoivien kosketusnäyttö. Paisuttamalla on lähes peruuttamaton ja osa on erittäin suuri ja paisuneet. Infektiot ovat mahdollisia missä tahansa vaiheessa Lymfedeema (Lymfaödeema) mutta esiintyminen tulee enemmän kuin vaiheissa kehitykseen. A paisuneet osa, vasen käsittelemättömän, tulee kova (fibrotic) ja täynnä lymph nestettä, joka on paljon proteiinia ja täydellinen väline bakteerien ja infektioita. Muista tarkistaa kautta koko sivu - päivitykset. Information alareunassa, kääre lapsen käsivarsille ja säären erityis vinkkejä lasten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema), hieronta käsittelytekniikoita lasten ja enemmän.

TOP Vihjeitä lasten LYMFEDEEMA (LYMFAÖDEEMA)

Lasten kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema) Yahoo Group

On aina tulee olemaan erilainen jokaisella lapsella, mutta asiat, että

1. Ei liian varovainen. Se auttaa oman pojan luottamuksen, jos hän pystyy tekemään asioita hänen ystävänsä ovat tekemässä, joten ne kestää joitakin riskejä, jos voit. 2. Keeping ihon hyvässä kunnossa. Meidän vesiliuos kerma yön ja aamun - Yhdistyneessä kuningaskunnassa voit saada valtava kylpyammeella reseptillä. Voit käyttää sitä myös pestä, jos iho saa kuivua. Meidän on myös otettava emollient in the bath.

3. Going uima - kuten lempeä all-over-hieronta

4. Trampoliinivoimistelu (alaraajojen LE)

5. Using SLD (yksinkertainen imunestejärjestelmän salaojitus) välillä mld istunnot

6. Jako-info kanssa lapsesi opettaja / koulu. Kuten tiedetään, mitä tehdä, jos lapsesi saa satuttaa, opettajat voivat auttaa muita keinoja. Esimerkiksi minun poikani oli huolissaan muut lapset etsivät / kommentoimasta hänen Big Leg / support tukisukkahousut PE. Hänen opettaja selitti, että koko luokka noin LE ja miksi hän kuluu yksi varastossa. Muut lapset omaksuivat sen kaikki aluksella ja jotka eivät tee asiasta sen enempää.

7. Doing asioita tehdä LE vähemmän, joka sitoo ja auttaa heitä tuntemaan hieman paremmin hallinnassa. Asioita, kuten esimerkiksi valita oma väri stockings, ottaa muutaman tunnin ilman varastointia joskus (ehkä, jos ne haluavat pysyä pyjamas vuonna aamuna viime viikonloppuna), valitsemalla favourite tarina toteuttaa yhdessä mld, ottaa aikaa pois koulusta mld sijaan mennä koulun jälkeen, joilla on erityinen päivä yhdessä, kun siirryt klinikan - kuten menossa elokuvan tai ottaa lounas.

Special Thanks to jäsenen ja äiti Katherine

Mitä voit tehdä, jos vauva on lymphfedeema (Lymfaödeema)?

By Silkie

Olen ollut etsivät kaikin jos yrittää ja saada tietoa meidän Kasvatusohjeita Ja olen järkyttynyt, ei ole mitään apua. Olen ajatellut, mitä haluan tehdä Koska äiti.

Olen äitisi kanssa Lymfedeema (Lymfaödeema), en voinut istua ja odottaa, kunnes minun chilld oli 3

Haluan tehdä yksinkertainen rutiini with my baby.

1.) In the bath Haluan aina aivohalvaus tartunta raajat ylöspäin pois sormet tai varpaat. Pelaaminen ja nauravat tehdä peliä, se me jatkoimme.

2.) Älä koskaan pääse kuivumaan yksi osa, joka on turvotusta pat ja se on täysin kuiva kaikki vähän creases, raajojen Ole erityisen huolellinen, Erityistä huomiota välillä varpaat ja sormet. Vähiten pienen tauon iholle voivat aiheuttaa huono-infektio

3.) kynsienhoito. Toe kynnet aina leikata suoraan kaikkialla pitää ne lyhyinä kuin mahdollista. Jos yksi on pyydetty, jotain, ja Tore se voisi asettaa tartunnan.

4.) Haluaisin käyttää kermaa (ei scented), osa on kiinnitettävä huomiota varpaissa tai sormissa koko ajan muistaa työtä enintään ei alas raajojen ja pehmeä kuin vauvoja hengenvetoon, aivohalvaus kerma Up The osassa, vaikka vain muutama aivohalvauksia anna tämä on hauska asia, valmistelee teitä vähän yksi rutiininomainen, että hän on noudatettava elämää varten.

Aina, että osa yksi tapa eivät tuo kätesi takaisin alas laitoksen kosketuksiin ihon kanssa vain ylöspäin aivohalvaus. Jos on olemassa jokin värimuutoksia tai reddening ihon lopettaa tämä on niin pehmeä se ei muuta väriä iholle.

5.) En ehdota sinulle wrap mutta voisi olla hauskaa saada vauva käyttää teitä käsittelevät osa teeskentelemällä. Voi olla, vaikka kääre kierroksella tehdä nursery rhyme kierroksen kierroksen puutarhassa yksi jotain sellaista, että vain kaiken aikaa saada vauva käytettävä kosketusnäyttö ja tuntumaa teet nämä asiat.

6.) Haluan aina olla osa kattoi wither kanssa pitkät hihat tai pants jälleen sinua auttaa sinua baby tottua ottaa jotain, osa aina

7.) Muista äärimmäinen Lämpö ja kylmä ovat huono Lymfedeema (Lymfaödeema) yrittää välttää kaikkina aikoina.

8.) Aina on jossain muodossa jalkineita, jos jalat ovat sairastuneet muistaa, että apuväline voi turvota ja tiukka asentamisesta kenkään ei voi vain hieroa ihon ehkä aiheuttaa tulehduksen, mutta myös vahingoittaa kehitystä vauvan jalkoja.

9.) Harjoitus on hyvä, että osa. Olen tehdä jalka käyttää makaa alas I kohta minun varpaat maanpintaa sitten takaisin jopa uudelleen nilkan. I lift my leg pitämällä se suoraan nukkumaan niin paljon, kuin voin, yritän tehdä minun polvilleen up to my tummy.

Little asia kuin että voisi olla hauskaa.

10.) Olen tehnyt liimaus yoga hieronta tyttäreni, löysin paras paikka oli puheenvuoro. Omat jalat on timantin muotoinen suuri viltti päälle ja tyttäreni välillä minun jalat hän oli mukava, todella oli paljon kappaleita giggles hauskaa.

11.) Baby's pohjaan. Haluan olla extra varovainen muuttuvat usein huomioon vain yksi pieni tauko ja iho voi sallia, että tartunnan alku.

Nämä ovat vain minun omia ajatuksia siitä, miten haluan yrittää käsitellä lymph jos minulla olisi vauva Toivottavasti saat apua. Mutta kuten yksi tai kaksi meidän Kasvatusohjeita on kerrottu, jätä se vähän. Se on tuskallinen, jos mitään muuta haluaisin yrittää saada oma lapsi käyttää kosketusnäyttö ja tuntumaa, mikä on loppujen lopuksi tulee heidän päivittäin rutiinia.

Sinulla voi olla omat ideat siitä, kuinka voit auttaa lastasi somwe asioita olet kokeillut kaikki valmiita, jos sinulla on sää onnistunut vai ei kerro meille avulla saada joitakin henkilökohtaisia kokemuksia yhdessä toisten positiivisia ja negatiivisia.

Lets pitää nämä tiedot tulevat in. Näin Kasvatusohjeita voivat löytää sen ja tehdä, mitä he ajattelevat parhaansa, mutta on olemassa ideoita, joiden avulla

Silks

ITSEKANTAVAT HIERONTA lasten ARM LYMFEDEEMA (LYMFAÖDEEMA)

ITSEKANTAVAT HIERONTA FOR THE YLÄ ääripisteiden
-- Hieronta hitaasti, approx. yksi sykli sekunnissa - Hieronta varovasti, approx. paineita, kun stroking kissa - Käytä koko pinta-ala on käsi, kun kaunistellaan. Vältä kaivella, sormin. -- Suorittaa koko hieronta, järjestysnumero siten kuin tässä moniste.

Sekvenssi HIERONTA

1. Käytä pyöreä päätöslauselmaesitykset molempia osapuolia kurkusta, kolmion tilaa yläpuolella collarbone. Toista 25x (I kerrottiin tehdä sarjoiksi 5)

2. Käytä pyöreä esityksistä sekä underarms. Ensinnäkin, uninvolved puolella, sitten mukana puolella. Toista 25x kummallakin puolella.

3. Glide käden kautta alkaen mukana underarm, univolved underarm, tähän suuntaan vain. Toista 10x

4. Käytä pyöreä päätöslauselmaesitykset, groin, mukana puolella pumppaaminen on ylöspäin. Toista 25x

5. Glide käden alkaen mukana underarm, groin samalla puolella kurkusta, tähän suuntaan vain. Reapeat 10x

6. Glide käden alkaen mukana lapa on samalla puolella kurkusta, tähän suuntaan vain. Toista 10x

7. Glide käsi, kyynärpää, olkapää kolmessa kuvioinnit: a. alkaen edessä olkavarteen b. alk. takaosassa olkavarteen c. alkaen sisältä olkavarteen on kierre liikettä ulkopuolella, lapa

8. Käytä ympyräliike, etu-ja taka-osassa elbow. Toista kummallekin puolelle 25x

9. Glide käsin mukana ranne, kyynärpää, ensin etupuolelle, sitten takapuolelle.

10. Glide käsin pohjan sormin, ranne-, tähän suuntaan vain. Jos sormet eivät vaikuta (Mia's on), Hieronta jokaisen sormen yksitellen, fingertip kuvaa perusvuotta. Toista jokaisen 10x

BEST neuvoja LT antoi minulle oli ~ aivohalvaus Mia kuin jos pehmeästi petting kissa. Tämä on helpoin tapa ymmärtää, kuinka paljon paineita käyttää / ei käytä. Toivomme, että tämä auttaa!

Stephanie Kohteliaisuus: http://www.fortept.com/index.htm

THANK YOU TO THE terapeutin edellä mainitussa sivusto toimittaneiden FANTASTIC LISÄTIETOA HIERONTA meidän MIA

KÄÄRIMINEN A vauvan RAAJAT JOSTA LYMFEDEEMA (LYMFAÖDEEMA)

Amy - Meidän tytär Jessica syntyi LE molemmilla jaloillaan / nilkkojen ja alkoi CDT, kun hän oli hieman yli 2mos vanha. Mitä teimme sitten oli monivaiheinen prosessi (terapeutin voisi tehdä molempia vähän jaloissa, 20min, vei minut 2 tuntia!)

1 - Kääritään varpaat vain kerroksella 1in elastomull (dunno geneerinen termi, se on pitkä, löysät kuitukankaiden (on, että sana?) Valkoinen sideharsoa hieman jännittävät, mutta ei yhtä paksu kuin säännöllisesti lyhyen - venytys sideharsoa. Pidä mielessä teimme tämän, koska hän on LE hänen varpaat melko huono ikä - jos tytär ei ole toe osallistuminen voit kysyä terapeutin, jos sinun ei tarvitse tehdä tätä.

2 - Me kääritään hänen jalka, Criss-viivalla hänen läheisensä nilkka, ja jopa hänen jalkaansa, polvi jotain kutsutaan artiflex, joka näyttää ja tuntuu super-pehmeä puuvilla pallot painetaan osaksi badage muodossa. Tämä oli pad hänen jalka / leg vastaan mitään suojaverkon, joita saattaa syntyä siitä myöhemmin kerroksittain, emme aloita käyttäen puuvilla stockinette tämän til hän oli noin vuoden vanha, ja hän edelleen parempana sitä.

3 - A kerros 2in elastomull on samassa patttern kuin artiflex, venytys se hieman, kun sovelletaan antaa vähän paineita.

4 - Lopuksi! Olemme lisänneet se kaikki pois kerroksesta itsensä tunkea bandaging kutsutaan Coban (voit ostaa se varastossa parhaillaan useita eri nimiä.) Tämä auttoi pitämään kaiken yhdessä, ja, kuten hän oli learnign indeksoida, että oli tärkeää. Loppupuolella hänen terapian löysimme ulos saman tuotteen tehtiin värit ja myydään vetrap, hevosen tarjonnan kaupoista, ja koska se oli noin $ 1 a roll halvempaa meidän kytketty (ok, & cuz hän oli hedelmä-cute hänen väri koordinoitua ylireagoi!). Että viime kuulostaa merkityksetön, mutta tiedän ainakin yhden mom Yhdistyneessä kuningaskunnassa, joiden vähän LE tyttö on vanhempi, että voisi hoitaa tyylikkäästi entistä tärkeämpää, koska meidän tyttöjen vanhetessaan.

Toivomme, että tämä auttaa. Kuten viime hieman neuvoja, cuz olemme kamppailleet tämän paljon, kun Jay oli vähän, baby kengät Suosittelen Jumping Jacks Täydellisyys bootie, linja-auto se tulee WWW jopa infant kokoa 8. Hänen uusi podiatrist äskettäin hyväksytty meidän ostavat hänen lapsi kengät noin kooltaan liian suuri, jotta paisuttamalla leveys / dorsum korkeus hänen jalka, niin kauan kuin voimme esittää foam pad, varpaat niin hänen jalka ei levyltä. Hän oli niin innoissaan! Löysimme hänelle pari niistä lapsi, joissa on LED-valot, selin ja hän ei kulumista mitään muuta!

Ja jos olet ihmettelevät, ei, emme tällä hetkellä wrap, vaikka minun pitää toimittaa käsilläsi. Olemme hänen alennetaan tarpeeksi kulumista ei-Rx kengät, ja uimaan, joka tunti tai niin ainakin 3 päivää viikossa (liittyi paikallisten Y with indoor pool). Minulla on vielä sekavin tuntein tätä, ja huoli siitä, me teemme oikeita asioita, mutta me haluamme hänen on mahdollisuus olla mahdollisimman normaaleiksi, hänen pedi pitää Anm silmällä se meille, ja me todennäköisesti aloitetaan häiritsevää uusi podiatrist nähdä hänen säännöllisesti samoin. Ja, 3 hän voi taistella takaisin. Olin siivoustehtävä hänen kääre toimitukset juuri tänä iltapäivänä uudelleen valssattavat sidostarpeita, että minulla oli vain tossed, pussi iät sitten. Hän näki minut ja sanoi minulle hyvin vakaasti, ettemme pane, että hänen piggies! (Kurssi hän on ingrown kynsien yksi jalka juuri nyt niin hän's a bit sensitive - sinun haluavat löytää podiatrist tähän saada laskutus oikeus, jos se tapahtuu, teidän pieni tyttö, tämä on Jay's 2nd hieman yli vuosi , Vastapäätä jalat, joten tämä voi olla toistuva ongelma hänen…)

Olen babbling, niin I'll stop nyt, mutta postitse tai sähköpostitse minulle, jos sinulla on?? ja I'll vastata parhaani mukaan. Kun Jay oli vauvan Tiesin oli muiden kanssa LE vauvoille siellä, mutta ei koskaan löytänyt ketään kysyä - kaikki lapset olivat vanhempia… Anywho, toivomme, että tämä auttaa.

Dyanna mom, Jay, kahdenväliset LE-nilkkojen / jalkaterien / varpaat, nyt 3yo

Vinkkejä Wrapping yksi Lymfedeema (Lymfaödeema) Osuusajat

Vanhemmille lapsille

Koska sinulla on turvotusta, jalat (ja varpaat), se on luultavasti Lymfedeema (Lymfaödeema), ehkä yhdistyy kanssa lipedema. Perinteinen bandaging tekniikkaa, jonka stockinet, niin sitten jotkut artiflex (puuvilla padding), ja lopuksi, sidostarpeita. I sideharsoa suoraan yli ihoa. The padding oletetaan jopa, jos sinulla olisi constrict osaan, bandaging aiheuttaneen lymph ei virtaavat, mutta siteet eivät todellakaan ole, kuten kumi bändit - asianmukaisesti välein ja päällekkäin, ne eivät aiheuta rakennusmenetelmät - ja artiflex on kipu. The stockinet on aivan toinen asia, pestään ja kuivataan. Kävin http://www.bandages.com ja todettu, että ne ovat uusia siteet, jotka ovat paksuja riitä, voidaan käyttää ilman layering (esim. stockinet ja padding). Ehkä tämä on oikea tapa edetä, tai ehkä haluat bother with stockinets ja pehmusteet. Jos näkyvissä terapeutin, he olisivat myös käyttää vaahtoa sijaan artiflex (vain puuvillan padding). Jotkut kuvat bandaging tarkastella aivan kauheaa. Oma niin sanottujen terapeutin käytettiin noin vaahtoa jne., mutta pian havaittiin, että jalka meni alas enemmän ilman sitä. The pad on otaksuttu "levitä" compression niin ei ole sitova - mutta mitä todella tapahtuu, on kaikki jousto, sidostarpeita menee Pakkaamalla polystyreenivaahdon - ei Pakkaamalla your leg. A little compression trickles alas todellinen osuudella, mutta kokemukseni oli, että turvotus laski paremmin ilman ylimääräistä kamaa. Kuitenkin, koska tämä on vastoin perinnettä, sinun pitäisi ainakin olla tietoisia, jos jokin osa teidän jalka tuntuu liian tiukka, ja jos niin redo, sidostarpeita (joka on vähintään tunnin kaksi jalat - ja siteet, jotka olivat OK, kun olitte asti ja sen ympäristössä voi yhtäkkiä tulla liian tiukkana keskellä yötä - mikä tarkoittaa sitä, sinun täytyy päästä ylös ja tehdä se uudelleen.) Anyway, kanssa tai ilman stockinet ja pehmusteet, tässä on yksi tekniikka bandaging:

materiaalit (1 suurella osuudella ei törkeän suurempi kuin normaali (I am 5'9 "ja vasikka toimenpide on 21" ja minulla on laaja, swollen jalat - jos sinulla on huomattavasti suurempi, sinun on ehkä enemmän)

vapaaehtoinen: stockinet, artiflex, vaahto

tarvitaan:

1 rulla 1 "ammatillinen vahvuus liimanauhaa. 1 ea 3 "kaistaleita, raskaan padding ympäri nilkkojen 1 ea 1" x 5m Medi-rip 2 ea 8 cm. x 5 m lyhyt venytys sidostarpeita 1 ea 10 cm x 10 m lyhyt venytys sidostarpeita 1 ea 6 cm x 5 m lyhyt venytys sidostarpeita.

Double-2 jalat, jos olet hyvin paljon enemmän kuin minua, lisätään vielä 1 ea 10 cm. x 5 m lyhyt venytys sideharsoa kunkin osuudella.

Istun omassa vuoteessa, ja niillä on alhainen taulukossa voin levätä minun jalka, mutta kaksi tuolia toimii myös (yksi istu ja yksi laittamaan jalka).

Kääritään 3 "kaistaleita, raskaan pehmusteena (tai chock tyynyille) ympäri nilkkojen. Luku 8: n olet tekemässä noin your jalka ja sen jalka onto Leg pyrkivät sitomaan oikealle ja risteysalueiden, jalka-ja sääriosat (jossa 90 "puolestaan on tehty. Tämä on ainoa paikka, pehmusteet on välttämätöntä. Secure se liimanauhaa. Secure kaikki siteet, kun ne on kääritty kanssa liimanauhaa. Cut paljon 5 "nauhat, liimanauhaa ja ne valmiina. Stick niitä reunasta taulukon tai windowsill, tai jotain.

Ensin pitää kaikki siteet niin, että olet luettavaksi alaosasta, sideharsoa pullon (sidostarpeita rolled up on sylinteri), ei ylhäältä. A little kokeiluihin näkyy, että tämä on paljon helpompaa.

Alkuun kanssa 1 "Medi-rip (se on itsenäinen yhteenkuuluvuutta sideharsoa, mutta looses jotkut itsensä yhteenkuuluvuuden kanssa rahanpesu). Käytä tätä pientä sideharsoa, sideharsoa pitkin toe. Tämä on tehtävä sama arc, että nivelet, varpaat ja jalat tehdä. Älä sido varpaat. Jos voit, kääri kukin toe sen kanssa, mutta minusta tämä sitoo varpaat ja tuntuu pahalta, joten jätän minun varpaat kääreitä, vaikka ne turvota, mutta jos alkaa suurissa lyhyt venytys sidostarpeita, siellä on puoli moon että swells jopa enemmän (koska jos teet suoraan ympyrän hieman alle vähän toe hieman alle big toe, se jättää jonkin verran alueen jalka ei bandaged ja lymph tulee työnnetään tällä alalla, ja se on huonompi kuin ennen. vähän 1 "medirip voidaan kääreessä on kaareva polku, joka kattaa koko jalka. Overlap tämä 1" medirep: 1 / 2 ja jatkaa selvitystilaan sen ympärillä oma jalka, kunnes saat sen loppuun kaaren, niin ota se enintään vinosti yli top of the jalka, ja teillä on vielä riitä, sideharsoa, käärivät taas vain nojalla toe linjan uudelleen muutaman ylireagoi. Medi wrap on osa elastisia, muuten puuvilla-nauhat, niin vedä medirip tiukka (jotka on kimmoteorian on laajennettava, mutta ei siihen pisteeseen, epämukavuus).

Kun Kääritään sidostarpeita, pull a bit lopussa kunkin ympyrän, mutta eivät venytys heille liian kova tai jatkuva jännite siltä osin kuin ne kestävät. Et halua niitä käyttää hieman keväällä, mutta ei tukahduttanut teidän jaloissa. Jos saat ne liian tiukka, se satuttaa, ja teidän täytyy kumota kääre-ja redo (suuri kipu). Jos sinulla ei venytys niitä hieman, ne eivät ole paljon compression. Tietenkin, se on aina pohjaan sidostarpeita, jalat, että satuttaa, niin sinun täytyy Avaa koko käsitellä saada niitä.

Seuraava vaihe 2 kestää 8 cm. x 5 m lyhyt venytys sideharsoa, ja aloita kärjen ja jalka, mutta eivät sido millään varpaat, ja koska sinulla on jo Medi-rip sallia vain vähän tilaa hengittää, varmista, että sinulla ei sido varpaat. Sitten tuuli kiertää jalka päällekkäisiä, sidostarpeita noin 1 / 2 2 / 3 (luultavasti päällekkäin 2 / 3), kunnes olet gotten lähes Leg (oma jalka olisi oltava 90-asteen kulmassa, säären, ja minulle tämä on 2 tai 3 huivi), sitten mennä ympäri kantapää itse, ja te tulette pois toiselta puolelta, kantapää, toteutettava sideharsoa vinosti up-top of the jalka hieman alle huipulle ensimmäisen wrap (vain nojalla alaosassa big toe), mene noin alaosasta, jalka, ja sitten saattaa sideharsoa takaisin noin nilkan yläpuolella kallistusta, sitten ympäri nilkan ja takaisin jopa diagonaalisesti top of the jalka aivan kuten ennenkin, päällekkäisten 1 / 2, 2 / 3 on edellisen polku. Tämä tekee suuren luku 8s. Jatka luku 8: n kunkin kerroksen hieman suurempi, noin nilkan, kunnes olet taas ovat kääre edessä Leg (ei enemmän tilaa tehdä toinen luku 8) ja käyttää loput sidostarpeita menossa suoraan piireissä (ei kuvassa 8: ) Ympäri nilkkojen.

Seuraava vaihe 3 toteutettava toinen 8 cm x 5 mittari lyhyt venytys sideharsoa, ja alkaa klo pohjan Leg (ympäri nilkkojen), mene noin kerran tai kahdesti, ankkuri, sideharsoa, sitten seuraavan vuoro mennä alas ympäri alaosassa on jalka close to the heel, ja sitten noin alaosasta, jalka ja sitten ohi ja ympärille osuudella, sitten jatkaa luku 8's up Leg päällekkäin noin 2 / 3. Jotta kuvio 8 ympäri osuudella, joka on yhdeltä puolelta etupuolelle Leg, sideharsoa on menossa ylämäkeen (tai kohti polvi), niin se menee enemmän tai vähemmän suoraan noin takaosassa Leg klo korkean lopussa, 8, sitten menee alas (tai kohti jalka), sellaisena kuin olet törmännyt etuosassa Leg kerran, sitten enemmän tai vähemmän suoraan eri puolilla takaisin ja jalka on alhainen loppuun, 8 ja sen jälkeen uudelleen seuraavassa kuvassa 8 . Minuun, tämä sideharsoa on päättynyt vain noin alussa vasikka (hieman edellä pohjaan lihaksen - Olisi hyvä, jos tämä sideharsoa päättyi juuri ennen lihas alkaa, mutta se on hieman erilainen jokaisella riippuen kuinka paljon ne menevät päällekkäin ja kuinka suuri niiden jalka on.

Seuraava askel 4 do luku 8: n kanssa 10 cm x 10 m sideharsoa. Aloita alareunasta Leg kanssa alussa, sideharsoa, joilla on ylöspäin, joten ensimmäinen suunta on alaspäin suuntaan, (lopussa pointing up) tulevat ympäri ja sitten jopa uudelleen. 10 cm x 10 m sideharsoa pitäisi viedä sinut jopa hieman alle polven, mutta jos jalat ovat hyvin suuria, sinun on ehkä toinen 10 cm. sideharsoa. Jokainen aikana luku 8 olisi päällekkäisiä vähän tai vähemmän tasaisesti, mutta ei enemmän kuin edellisvuonna. Mitä enemmän päällekkäin suurempi compression, ja sinun täytyy aina olla vähemmän compression proximally (kohti sydämesi) kuin distally (kohti varpaat).

Lopuksi, askel 5 toteutettava viimeisen 6 cm. x 5 mittari lyhyt venytys sideharsoa ja aloittaa noin puolivälissä vasikan tai hieman korkeampi, ja tuuli suoraan piireissä, kunnes hieman alle ja mahdollisimman lähellä polven. Tämä viimeinen sideharsoa antaa compression yli Yläosat, top 8: ssa, jossa ei ole niin paljon päällekkäisyyttä, ja sellainen on hallussaan se kaikki asti, kuten kehä, jalka on todella pienempiä polven kuin puolivälissä vasikka (ei slide alas, koska pienempi ympyrä olisi slide suurempaan kiertävää Leg).

Olen ollut täydentää minun kyky käärivät, mutta on vaikea tietää, jos novice voi mitään järkeä minun suuntiin - mutta olen yrittänyt. Look at joitakin valokuvia, bandaging kun olet http://www.bandages.com. Et näe monet valokuvat luku 8: n, mutta ne antavat enemmän pakkaus-ja oleskelu enintään paremmin, ja sitoo vähemmän. Saat yleisen käsityksen purkautumista Leg, ja päällekkäisyyttä tarkastelemalla kuvat kuitenkin. Se voi tuntua monimutkainen seurata minun suuntiin (Olen yrittänyt olla selvä), mutta todellinen tekniikka ei ole kovin vaikea ollenkaan.

Uusi paksu sidostarpeita, että ei tarvitse pehmusteena (pehmuste on sisällytettävä) ovat: KomprimED. Ne sijaitsevat, bandagesplus www-sivuilla kohdassa sidostarpeita, sitten kahdella tavalla venytys sidostarpeita. Mielestäni teidän olisi aloitettava näistä, kuten padding saattaa olla enemmän merkitystä, kun joku jotka on vain alkua sidostarpeita. Tämä on paljon yksinkertaisempi kuin kaikkia niitä tyhmiä kerroksiin.

* Pehmeää ja mukavaa suoraan potilaan iholle * paksummat texture vältetään hakemuksen vaahtoa ja padding monissa tapauksissa * Sopii Lymfedeema (Lymfaödeema) ja laskimoiden haavaumat * Potilaiden-friendly sovellus edellyttää vähemmän kerroksia * Kaikki siteet ovat short-stretch/low venytys KomprimED 4cmx5m Muut viisasta, standardin lyhyt venytys siteet ovat rosidal tai comprilan. Käytän rosidal. The Medi-rip on osa yhtenäistä sidostarpeita sivulla 2 mukaan enemmän yleiseen luokkaan sidostarpeita. Special Thanks: Linda

http://www.lymphedemapeople.com/wiki/do ... n_children

Voit kääntää jokaisen sivun sivustomme käyttämällä Google kääntäjä meidän kotisivu:

Lymfedeema – (Lymfaödeema) Ihmiset

Lymphedema People

http://www.lymphedemapeople.com

Pat O'Connor
Perustaja ja pääjohtaja
patoco
Site Admin

Return to Lymfedeema; Lymfaödeema